Amarylisz

Meghatározhatatlan :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • Amarylisz: Most is fenn vagyok:) Gyere, mert este már a gólyabálon szervezkedek:) (2010.11.19. 13:57) Kellemes érzésekkel teli nap.
  • Amarylisz: Kedves Kis hóvirág:) Teljesen egyetértek Veled és köszönöm, hogy itt vagy:) (2010.11.18. 12:04) Angyalok léteznek :)

Linkblog

HTML

szomorkás hangulatú nap

Amarylisz 2011.02.28. 10:09

Ismét írásra adtam a fejem, és hát történt is elég sok minden, amikor elkezdtem ezt a blogot írni hasonló érzésekkel ültem a gép előtt mint most. Egy kicsit elhagyva, egy kicsit megtörve. Azt már megtanultam soha nem szabad azt mondani, hogy soha, de mikor az ember csalódik akkor hajlamos ezzel a szóval dobálózni. Nehezen emésszük meg a kihívásokat, de mindennek van tanulsága. És ez a helyzet sem más, a képkockák kicsit lassan állnak össze, és érteni még mindig nem értem, hogy mi baj velem. Annyi miért van a fejemben, hogy nem tudom őket leírni sem, na meg persze nem is akarom.

Folytonos harcokat meguntam és azt is, hogy mindig én legyek az aki osztogatja a jó tanácsokat miközben a saját szerelmi életem nem úgy alakul ahogyan szeretném. Vicces, hogy sok srác mondta már akikkel együtt laktunk nyáron, rám is és a barátnőmre is, hogy mi milyen jó feleségek lennénk, mert gondoskodunk a környezetünkről, tudunk főzni, és normálisan állunk az élethez. De az a nagy helyzet se ő se én nem megyünk vele semmire, A pasik nem szeretik az agyon festett nőket...(na nem mintha olyan nagyon szeretném festegetni magam) és mégis ők azok akiket elvesznek, akikkel kapcsolatuk lesz. Nem éri meg rendes lánynak lenni, aki odafigyel a másikra, mert az ilyet nem értékeli senki sem. Elkönyvelik, hogy  ez milyen jó, aztán keresnek valakit aki teljesen az ellentettje.

Igazságtalannak érzem ezt az egészet. Szomorúra sikeredett egy kicsit ez az írás, de ez most egy ilyen időszak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amarylis.blog.hu/api/trackback/id/tr642696864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása