Amarylisz

Meghatározhatatlan :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • Amarylisz: Most is fenn vagyok:) Gyere, mert este már a gólyabálon szervezkedek:) (2010.11.19. 13:57) Kellemes érzésekkel teli nap.
  • Amarylisz: Kedves Kis hóvirág:) Teljesen egyetértek Veled és köszönöm, hogy itt vagy:) (2010.11.18. 12:04) Angyalok léteznek :)

Linkblog

HTML

Nyugtató főzés :)

Amarylisz 2011.01.05. 18:54

 

A mai nap nem volt túl vidám, oka pedig, hogy közeli ismerősöm közzé tett fb-n valamit amiről azt gondolom és mások is, hogy illendő lett volna velem előtte megbeszélni.. na mindegy akkor nagyon rosszul érintett de végüis már megtörtént úgyhogy annyi neki! De az fb-t azt gondolom hanyagolni fogom mert nagy segítséget nyújt az emberi kapcsolatok elferdülésében.

Ma úgy volt, hogy nem én főzök hanem meg lesz nekem tanítva egy nehéz étel elkészítése, de idő hiányában ez átalakult és mégiscsak rám várt a feladat. Pont kapóra jött mert akkor le kellett nyugodnom és a főzés segít. A választás hosszas egyeztetés után a tejes borsólevesre esett, amit imádok :) emellett még az is jellemzi, hogy még sosem készítettem el ezt a levest. Nos büszkén jelentem ki valamelyest értek az ízekhez ezért gyorsan összedobtam az alapot 4 receptet használtam fel mivel egyik se volt szerintem tökéletes:),nem azért mert én csináltam de finom is lett :), és jöhetett a nokedli.. :) a végső fázis, háát no imádom a nokedlit és csinálni is finomat tudok, de eddig csak köretként készítettem, ami azt jelenti, hogy 10 tojás alatt soha nem próbáltam meg. Nézegettem vajon mennyi kellhet a levesbe, végül úgy döntöttem a 4-es szám lesz a nyerő, aki csinált már levest amibe nokedli kell most tuti fogja a fejét, én már csak akkor tettem ugyanezt amikor elémtárult a végeredmény ami a leves formát se a jó Isten se az én kedvemért nem akarta felvenni. Magyarul a merőkanál függőlegesen megállt benne :) :)

Akik fogyasztották csupán ennyit jegyeztek meg: Nem baj! Víz van a csapban is :):):):)

 

Ja és majdnem elfelejtettem az amarilliszem 4 év után először megajándékozott egy kis fiókhagymával, mióta megvan ezt várom :) ez egy akkora esemény nekem, hogy el sem tudom mondani, igen azt hiszem virágimádó vagyok, a gazdász vér bennem van. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amarylis.blog.hu/api/trackback/id/tr152563239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása